مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 03:002020-10-25سياسي

فارس من| تنظیم 72 فقره پرونده ماده 55 در روستای «امند»


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زنجان گفت: با توجه به آرشیو این اداره، 72 فقره پرونده تخلف ماده 55 در روستای «امند» تنظیم و نسبت به اقدامات قانونی تمهیدات لازم انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سوژه ای با عنوان جولان زمین خواران در منطقه گاوازنگ و امند زنجان در فارس من ثبت شده بود که موضوع از مسؤول مربوطه پیگیری شد.

حسام عاقلی در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در اجرای سیاست های نظام مند سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور اقدام به حفظ و حراست از اراضی ملی حوزه استحفاظی شهرستان کرده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زنجان با بیان اینکه در همین راستا تاکنون با توجه به آرشیو این اداره تعداد 72 فقره پرونده تخلف ماده 55 در روستای امند تنظیم و نسبت به اقدامات قانونی تمهیدات لازمه را معمول داشته است، اضافه کرد: همچنین تعداد هفت فقره پرونده  تخلف مطروحه در محاکم قضایی در حال رسیدگی است.

وی بیان کرد: با بررسی های میدانی صورت گرفته اکثر تغییر کاربری ها در این روستا داخل در مستثنیات قانونی اشخاص بوده که این اداره طی نامه شماره 99/6378/72/4 در تاریخ 16 مهر 1399 به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان زنجان اعلام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تنظیم 72 فقره پرونده ماده 55 در روستای «امند»

فارس من| تنظیم 72 فقره پرونده ماده 55 در روستای «امند»